Tukioppilastoiminta

Tukioppilastoiminta jatkuu edelleen Lyseolla. Toiminnassa on mukana kaksi ohjaajaa ja parisenkymmentä tukioppilasta. Yhdistys tukee ja arvostaa tukioppilaiden tekemää työtä kiusaamisen vähentäjinä ja kouluviihtyvyyden lisääjinä.

Kampanjat

Linnan yhdistys on mukana MLL:n valtakunnallisessa Hyvä Joulumieli -kampanjassa.

Kynttiläkirkko

Viattomien päivän kynttiläkirkko on Linnan yhdistyksen ja Kajaanin seurakunnan yhteistyössä järjestämä perinteinen tapahtuma Kajaanin pääkirkossa.

Jäsenyys

Linnan yhdistyksen jäsenenä on mahdollisuus vaikuttaa paikalliseen toimintaan. Ideoimme yhdessä erilaisia tapahtumia lapsille, nuorille ja lapsiperheille.

Voit liittyä yhdistyksemme jäseneksi internetissä tai laittamalla sähköpostia jäsenvastaavalle.

Jäsenenä saat 4 kertaa vuodessa Lapsemme -lehden ja olet oikeutettu moniin paikallisiin sekä valtakunnallisiin jäsenetuihin.

Jäsentietoja pääset muuttamaan Yhdistysnetissä omilla sivuillasi täältä.

Jäsenmaksumme on aikuisilta 25 € / vuosi.

Alle 18-vuotiailta emme peri jäsenmaksua.