Tietoa yhdistyksestä

Linnan yhdistyksen toiminnassa käynnistyy jo 31. toimintavuosi vuonna 2024. Linnan yhdistys on toiminut vireästi tuoden iloa kajaanilaisille lapsille ja lapsiperheille erilaisilla toiminnoilla ja tapahtumilla.

Kumppanuus ja yhteistyö yhdistysten ja yhteisöjen kanssa mahdollistaa ja vahvistaa lasten, nuorten ja perheiden tukemisen vapaaehtoisvoimin. Keväällä käynnistyvät Kainuun Op:n tuella pöytäteatteriesitykset yhdessä Tmi Taikamummon kanssa.

Yhdistys on mukana Lastenoikeuksien päivän tapahtumassa sekä muissa tapahtumissa toimintavuoden aikana mahdollisuuksien mukaan.

Yhdistys osallistuu valtakunnalliseen Hyvä Joulumieli -lahjakorttien jakamiseen vähävaraisille perheille yhdessä yhteistyökumppaniensa kanssa.